
Efter deres anmelderroste “Tripolar Tour” og det Latin Grammy-nominerede album TRIPOLAR vender den argentinske trio fra Mendoza – Juan Saieg, Gabriel “Cocó” Orozco og Lucca Beguerie – tilbage med et nyt kapitel og et nyt liveshow bygget op omkring deres seneste album, Términos & Condiciones . Det nye album åbner bandets lyd endnu mere op ved at blande elektroniske teksturer med dansable rytmer, disco-inspirerede guitarer og mørkere electro-øjeblikke, samtidig med at den melodiske identitet, der har kendetegnet dem siden begyndelsen, bevares. Sangene bevæger sig mellem stemning og groove og skifter naturligt fra intime passager til kraftfuld energi, der er skabt til dansegulvet. Produceret sammen med Rafa Arcaute og LAMADRID introducerer Términos & Condiciones også nye samarbejder og inspirationer i bandets univers. Albummet indeholder blandt andet nummeret “Dando vueltas”, indspillet sammen med Portugal. The Man. Her bevæger bandet sig fra R&B-prægede elementer til mere guitar-drevne øjeblikke og viser en gruppe, der fortsat udvikler sig, mens de forbliver tro mod deres egen ånd. Den 14. juli 2026 får fans i Danmark mulighed for for første gang at opleve denne nye fase af Usted Señalemelo i København, med en koncert der kombinerer nyt materiale med de sange, der har gjort dem til et af de mest spændende bands, der er kommet ud af Argentina i de senere år.