Det blir vibrerande saxofon och skimrande soluppgång när Göteborgs Symfoniker och Pekka Kuusisto inleder säsongen. Hög energi utlovas i toner av Anders Hillborg, Ida Moberg och Gustav Mahler.
Datum
Torsdag 3 Sep
Venue
Lägg till i kalender
Dela