
Nicholas Collon, kapellimestari Steven Osborne, piano Lotta Wennäkoski: Verdigris Benjamin Britten: Pianokonsertto Jean Sibelius: Sinfonia nro 1 Myöhäisillan kamarimusiikki: Piia Komsi, sopraano N. N., klarinetti Jussi Särkkä, fagotti József Hárs, käyrätorvi Emma Vähälä, viulu Pasi Eerikäinen, viulu Albert Papp, alttoviulu Miika Uuksulainen, sello Teemu Kauppinen, kontrabasso Sofia Gubaidulina: Hommage à T.S.Eliot Värit läikehtivät revontulien lailla Sibeliuksen ensimmäisessä sinfoniassa. Tämä myrskyisä mestariteos on suomalaisklassikko, jonka esittämiseen RSO ja Nicholas Collon eivät tarvitse erillistä tekosyytä. Lotta Wennäkosken värimaailma on ihan omanlaisensa: Verd