
Du kender måske allerede Mark le Fevre fra hans to succesfulde onemanshows, "Bøvl" og "Heldig", eller som assistenten i det populære underholdningsprogram Stormester, hvor han ifølge en seer ved navn Hanne er det bedste ved programmet.I 2025 er han tilbage på Bremen Teater med sit tredje onemanshow: ’Det Fejler Ik' En Skid’."Det her show er mit hjertebarn og noget, jeg glæder mig uhyggeligt meget til at lave. Showet tager udgangspunkt i hverdagens små og store bump. Siden sidst er jeg blevet far efter en del bøvl, fået tilbudt en yderst flot titel, fået en knæskade og har tabt en retssag. Min kæreste, der er uddannet jurist, mener, at jeg skal lade det ligge.Men mærk jer mine ord: Jeg skal