
Conga holder sommeråbent ☀️ Roskilde Festival betyder en kort pause for RUST Natklub, men vi er langt fra lukkede. Vi har rykket RUST-stemningen ud i sommervarmen, hvor Conga er klar med kolde øl, gode cocktails og masser af plads til at hænge ud med vennerne – også udendørs i vores hyggelige tunnel! Perfekt til en fyraftensøl eller bare en aften på Nørrebro. BARPRISER – INDTIL KL. 23.00: 🍺 Grøn Tuborg (0,5 L) – 30 kr. 🍺 Tuborg Classic (0,5 L) – 35 kr. 🍹 Aperol Spritz – 50 kr. 🍷 Hvidvin (glas) – 50 kr. 🍸 Gin & Tonic – 50 kr. Skal aftenen fortsætte på floor? Så kig forbi Funke lige rundt om hjørnet, hvor der er vinyl-DJ’s, kolde drinks og den helt rigtige sommerstemning. RUST Natklub er tilbage efter Roskilde Festival – indtil da ses vi på Conga og på Funke. ❤️